Wednesday 7 February 2007

Ja nii see algab...

Tere sõbrad, seiklus palmisaarele on alanud! Olen hetkel Tallinna lennujaamas ja kasutan ära võimaluse häkkida avalikus internetipunktis. Nagu ikka-lend Londonisse lükkub edasi halbade ilmastikuolude tõttu, esialgsete andmete järgi 9ks. Ja just kõlas uuem teavtus, hoopiski kl 11!
Õnneks on meil aega jägmise lennuni :) Saab veel nautida Eesti krõbedat talveilma. Edasi siis marsruut London-Las Palmas.
Igasahes selle ajaga kui ma oma sissekande valmis olen saanud on juba vähemal 3 korda kõlanud, et lend Londonisse stadib kell 11, siis jälle kell 9. Ei tea mis hämming neil siin tekkinud on. Viimaste andmete järgi siis ikkagi kell 9.
Igastahes põnevust jätkub ja adrenaliini tase tõuseb :)

3 comments:

Unknown said...

Nii et läinud oledki. Hüva olemist ;) Sry et sind ära saatma ei saanud tulla. Üht teenet siiski paluks: kui tagasi tuled, too suvi ja päike kaasa! Ja siis tuleb Kauksi ja Peipsi ja Hiiumaa ja veeljaveel. Tavai, eks :)

Maria said...

hah! mulle meeldib see blogi teema siin! väga tuulipärane:D aga mitsekatse,kirjuta veeeeeeeeel sia ni kohe kui võimalik.küssen!

Unknown said...

seda ma kuulsin jh raadiost,et londonis on enamus lennujaamu halva ilma tõttu suletud, siis mõtlesin sinule,et pead seal passima..
ootan juba järgmist sissekannet;):P