Friday 9 February 2007

Esimesed muljed

Hola-hola,
24 h eest oleksime pidanud jõudma Las Palmase lennuväljale, tee siia oli aga vaevaline, kuid seda vaeva väärt! Esiteks meie lend Tallinnast Est Airiga hilines, jõudsime lennujaamas lennukisse istuda juba ja siis saadeti tagasi terminali, et ikkagi peab 11 ootama. Mingi aeg öeldi et lend Londonisse on tühistatud, kuid siiskisiiski see toimus 4 tunnise hilinemisega. Saime lohutuseks toidutsekid. Edasi algas siis reis Londoni suunas, Gawicki lennujaama lõuna terminalis oli selline segadus et jube, mingi 100 lennukit oli seal. Peale maandumist läks kiireks, pidime jõudma ühets terminalist teise 20 minutiga. Kõik sujus kuni jõudsime põhja terminali. Meie lend Las Palmasesse pidi minema õigeaegselt ja seega oli meil väga hull ajapuudus. Õnneks tuli mingi viisakas töötaja ja lasi meid megapikast järjekorrast läbi, et saaksime edasi joosta oma lennule :D Siis aga lükkus see lend ka tund aega edasi.
Pool 4 algas lend British Airwaysiga, väga münus lennuk, nahkistmed ja puha ja teenindus õudsalt viisakas :) Nii olime juba Atlandi ookeani kohal ja lähedal oma lõpppunktile, kui kapten teavias et peame tegema erakorralise maandumise. Seejärel leidsime end juba Portugali Faro lennujaamast, kus 1 reisija lahkus lennukist käeraudadega....uhhh, slelleks ajaks oli kopp juba es, sest kell oli juba mingi 8 õhtul. Las Palmasesse jõudsimegi kell pool 11, sealt edasi kulged kõik hästi!
Korter oli orgunnitud ja autoga saime oma ajutisse kodusse, mis on 3-toaline ja hoopis lõunas, Las Palmasest 30 km, aga see on ainult ajutiselt nii, kuni leiame midai linnast. Pale pakkide maha toimetamist suunduti kohe istuma koos kohalike ja eestlastega, kes meid vastu võtsid. Kõik oli suurpärane, inimesed on kõik väga toredad :)

Täna jõudsime Las Palmases ka käia ja otsisim korterit, mis ei viinud otseselt kuskile, Paar varianti on, aga peame ootama umbes 2 nädalat. Linn ise on kena, ja ei ole üldse nii hull kui ette kujutasin :) Poed on megasuured ja igalpool on rebajad praegu! Majad on värvilised ja inimesed elavad otseses mõttes üksteise seljas, kokku on siin 400 000 elanikku, kuid linn ise on Tallinna mõõtu. Saime siin kokku veel teiste eestlastega ja olemegi siin 6kesi juba. Praegu tegime just pastat ja nüüd hakkan tagasi koju minema, lõunasse. Mingi 45 minutit peab bussiga sõitma sinna.
Aaaa, ja randa pole veel jõudnud, sets aega pole praegu, aga kaugelt ookeanit nägin, ilus ja siin on kenad mäed. Sooja on muidu 25 kraadi. Praegu on kõik hästi, seniks soovin kõigile kõike head ja üritan mõni päev veel netti saada kuskilt.

Abrazos :)

Maria said...

aaaapi Tuuli, ma lähen hulluks:D nii äge sul ikka seal! ma pean ika tulema, ma ei saa...hull action mingi:D supersuper et sa sinna said!!! täiega kogemus! mmmuah! tee veel kadedaks;):D kallistan!!! a see käeraudade teema oli eriti film hahaa... muide, saatsin sulle messi, vist ei funka see asi?!?!

Unknown said...

oled ikka rahul!-see on hea:)igav sul seal vist ei hakka...muideks Arcticust pole veel ikka helistatud, homme lähen uurin asja:P

Tahan ka sinna! 25 kraadi... mmmmm! Peaksid mind mind ka oma kohvrisse pakkima ja kaasa v6tma! :P Ole siis tubli seal ja puhka korralikult!