Sunday 20 May 2007

Tõmban otsad kokku...

Tõsi ta on – vähem kui 24 tunni pärast peaksin kõigi eelduste kohaselt juba kodumaa pinnal olema. Saabki läbi kindlalt üks parimaid aegu mu elus. Kahju on lahkuda, siinne elu on juba väga omaks saanud: kohalikud, sõbrad, kliima! Muidugi on iga lahkumine raske. Ei aita siin lennuki kaaperdamise ja passi varastamise plaanid, mida teised välja pakkusid – nutan ja tulen :) Midagi jääb südames siiski kripeldama...
Erasmuslaste elu on ikka vahva, soovitan seda kindlalt kõigile, uued kogemused ja inimesed ning PUHKUS! Vähemalt puhanud olen küll siin, olgugi et praktika toimus igal argipäeval :) Eks see mereõhk ja päike siin laisaks tegid kah, aeg on asjalikuks hakata.
Viimasest postitusest on peaaegu 3 nädalat möödas. Mis siis vahepeal toimunud on? Kõigepealt käisid pereliikmed veel külas ja tõid endaga täieliku põua kaasa. Las Palmases tõusis temperatuur igastahes 42 kraadini ja nii see kestis terve nädala. Nii palju rahvast pole ma Las Canterase rannas kunagi näinud, ju oli selline kuumus ka nende jaoks liig mis liig. Huvitav ainult, et kas sealjuures jääb ka töö unarusse siis...

Kohalikud siestat pidamas ;)

Tegin veel viimast korda ka saarele tuuri peale, ja külastasime tähtsamaid vaatamisväärsusi. Korralik matkamine ei tulnud kõne allagi, sest kuumus tappis, isegi mägedes oli 30 kraadi :P

Väsimatu giid

Tuulik Moganis

Guayadeque - koobaslinn, kus inimesed on rajanud endale kodud mäe sisse

Jaaaa, kõik on õnnelikud...kohalikud Eesti näkkidega :)

Peale jalgpallimatši, tänud Albertole!

Viimane nädal möödus kiirelt, liiiiiiiiiiiiga kiirelt. Ilmad just kiita polnud, oli soe aga pilves. Õnneks eile oli jälle superilm ja sain veel viimast korda päikest püüda ning lainetes hullata. Praktika viimases haiglas sai ka läbi ning kokkuvõtlikuks hindeks kogu töö eest saime „väga hea“ niiet võib rahus lahkuda :)

Lõpupäev Militaris

Meie sõber füsioterapeut Jose, Vecindariost

Nädalavahetus möödus pidutsemise tähe all muidugi. Okei, laupäev siiski vaikselt minu jaoks, kuna reedene öö oli nii väsitav – pidu kestis hommikul 6ni. Tegemist oli väga vahva kohaga, nimelt selline suur maja erinevate tubadega ja antiikse mööbliga, mis on linnast natukene eemal. Tantsuplats asub väljas, ja väljas on veel mitu erinevat terassi. Tundus igastahes väga popp koht, sest järjekord oli pikk. Kahju, et alles lõpus selle avastasime. Sai tantsu panna ja viimast korda veel kõiki erasmuslasi näha :P Super! Laupäeval põrutaisn aga viimast korda veel lõunasse, olles maganud vaid 4 tundi, mis sai ka saatuslikuks laupäeva öö suhtes. Otsustasin, et heidan vaid hetkeks pikali, aga ärgates leidsin end juba pühapäeva hommikus olevat :D

Turistide paradiis - Playa del Ingles

Pühapäeval aga istusime väikese seltskonnaga viimast korda meie juures, ja tegime midagi lahkumispeo sarnast. Tuure muidugi väga üles võtta ei saanud, sest kasutasime ju kurjalt Migueli usaldust ära ja otsustasime tema äraolekul pidu siiski teha, mis sest et see keelatud selles korteris. Muidugi Miguel on kaval, ja saatis puhkuse ajaks enda venna meid kontrollima, veits naljakas või kuidas? Sellel õhtul jäi ta aga tulemata ja naabrid ei kuulnud vist midagi, kõik sujus kenalt :)

Aga jah, asun nüüd pakkima (kõik tähtsad asjad on muidugi viimasel päevale jäetud) Teen veel viimase jalutuskäigi ookeani äärde ja vaatan sõbrad üle :D

Hüvasti unistus, tervist Eestimaa ilu!